CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 24, 2009

AROMA MEMBUAT WANITA LENA

Tahukah anda bahawa untuk menbuat suasana yang damai dan tenang bagi wanita tidak cukup hanya denga irama muzik yang lembut dan sinar lampu yang samar saja, namun beberapa aroma dipercayai mampu membangkitkan hasrat dan mood wanita. Ingin tahu, haruman apa yang mempunyai kesan begitu dahsyat?..


1. HARUMAN VANILLA

Seperti halnya dengan coklat, haruman vanilla juga mempunyai aroma yang manis dan berkesan hangat. Aroma ini dipercayai dapat menambah ransangan seksual pada wanita dan lelaki. Jadi, lain kali jika anda dalam keadaan berdua-duaan dan ingin mengeratkan lagi cinta, nyalakan lilin beraroma vanilla atau minyak aroma terapi dengan haruman vanilla agar suasana yang tercipta semakin hangat.

2. HARUMAN PATCHOULI

Akhir-akhir ini tumbuhan patchouli bnyk dimanfaatkan sebagai aroma terapi, ia dipercayai dpt memberi dorongan seksual. Tumbuhan ini mempunyai aroma yang luar biasa dan para ahli kaji haruman percaya aroma itulah yang membangkitkan keinginan seksual. Biasanya bnyk dijual dlam bntuk btg colok di kedai-kedai bnga atau kedai hadiah dan seelok-eloknya dibakar ketika anda berdua sdng melakar cnta.

3. MUSK

Walaupun aroma ini lebih hmpir menyerupai bau semulajadi tbuh lelaki, ternyata aroma ini dpat membuat wanita rasa tergila-gila. Oleh itu sediakan selalu cologne dngan aroma musk agar si dia trus ingin berada di dlam pelukan anda. Selain itu di kedai aroma terapi pun ada menyediakan aroma ini dlam bntuk mnyak, btgan atau colok.

4. PEPPERMINT

Peppermint sudah lama dipercayai berkhasiat utk membuat seseorg sntiasa terjaga, berwaspada dan bersmangat. Ini juga mempunyai pngaruh yang baik utk seks. Aroma ini dpat memberi dorongan bagi psangan utk mncuba sesuatu yg baru. Ia biasenya terdpat dlam bntuk lilin atau mnyak.

5. JASMINE

Dengan aroma yg lmbut, bau melati ini ternyata mempunyai kemampuan utk membuat suasana cukup tertawan. Jika suatu ketika anda ingin mengeratkan hubungan atau di dlam kamar bersama isteri utk mengodanya, cuba bakar colok aroma ini atau mnyak dngan aroma ini.

0 bebelan: