CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 24, 2009

Mayat separuh bogel di pokok


SEORANG anggota polis melihat mayat wanita yang ditemui tergantung di dahan pokok durian di Sungai Choh, Hulu Selangor semalam.

HULU SELANGOR - Seorang pekerja bengkel yang melalui jalan pintas untuk ke tempat kerjanya di Sungai Choh di sini semalam, tergamam melihat satu mayat wanita dalam keadaan separuh bogel tergantung di sebatang pokok durian.

Ketika ditemui pukul 7.45 pagi, mayat wanita itu digantung mengguna tali dan hanya memakai coli serta seluar dalam.

Lelaki itu yang mahu dikenali sebagai Mazri dikatakan kerap menggunakan jalan pintas itu untuk ke tempat kerjanya yang terletak kira-kira 50 meter dari tempat kejadian.

Mazri yang terkejut melihat mayat itu segera memaklumkan kepada seorang pekerja di sebuah stesen minyak berhampiran sebelum menghubungi polis.

Timbalan Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Deputi Supritendan Bakhtiar Rashid berkata, siasatan awal polis pada mulanya mengesyaki mangsa membunuh diri.

"Bagaimanapun, unit forensik yang tiba dan membuat siasatan mendapati kematian mangsa mempunyai kaitan jenayah kerana kaki mangsa yang mencecah tanah turut diikat.

"Polis tidak menolak kemungkinan mangsa dirogol berdasarkan pada keadaan seluar dalamnya yang terlondeh,'' katanya ketika ditemui di tempat kejadian semalam.

Menurut Bakhtiar, polis percaya selepas mangsa dirogol, suspek kemudian menjerut leher mangsa dengan menggantungnya pada dahan pokok durian tersebut.

0 bebelan: